reklama

internet v mobile

Pred niekoľkými dňami som od mobilného operátora, ktorého služby využívam dostala sms. Bola v nej ponuka na aktiváciu služby w'n'w 25 na sedem dní za 0,99 eur. Keďže internet používam aj niekoľkokrát denne, rozhodla som sa, že si službu aktivujem a vyskúšam.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Bola som s ňou relatívne spokojná. Po uplynutí siedmich dní mi prišla sms oznamujúca, že môj kredit bol znížený o spomínaných 0,99 eur. Týmto som pokladala celú záležitosť za uzavretú a skončenú.

Asi po troch dňoch sa môj mobil dostal do rúk deťom, keď sa hrali a keďže nebol zablokovaný všeličo pomačkali. Keď som si ho zobrala, čuduj sa svete, na displeji bola otvorená úvodná stránka internetu. Zobrala som telefón a zavolala na Call centrum mobilného operátora. Panej, ktorá sa mi prihlásila som objasnila celú situáciu. Ona mi len s úsmevom na perách oznámila, že služba bola automaticky aktivovaná na ďalšie obdobie a pokiaľ ju už ďalej nechcem využívať musím zaslať sms a tým ju vypnúť. Poďakovala som za info a zložila telefón.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Idem do izby a zapínam počítač. Otváram stránky operátora a hľadám.......internet,.........w'n'w,......7 dní,.......0,99 eur.....áno, už to mám! Nech čítam ako chcem informáciu o tom, že služba sa po siedmich dňoch automaticky aktivuje na ďalších sedem nikde nevidím. Vypínam počítač a beriem do ruky mobil. Po chvíli už píšem deaktivujúcu sms a rozmýšľam. ..... Na čom by zarábali, keď nie na ľuďoch?

Miriam Štarková

Miriam Štarková

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som beznádejná romantička so sklonmi k perfekcionalizmu ale hlavne dvojnásobná mamina, ktorá miluje svoje deti a život Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu