Bola som s ňou relatívne spokojná. Po uplynutí siedmich dní mi prišla sms oznamujúca, že môj kredit bol znížený o spomínaných 0,99 eur. Týmto som pokladala celú záležitosť za uzavretú a skončenú.
Asi po troch dňoch sa môj mobil dostal do rúk deťom, keď sa hrali a keďže nebol zablokovaný všeličo pomačkali. Keď som si ho zobrala, čuduj sa svete, na displeji bola otvorená úvodná stránka internetu. Zobrala som telefón a zavolala na Call centrum mobilného operátora. Panej, ktorá sa mi prihlásila som objasnila celú situáciu. Ona mi len s úsmevom na perách oznámila, že služba bola automaticky aktivovaná na ďalšie obdobie a pokiaľ ju už ďalej nechcem využívať musím zaslať sms a tým ju vypnúť. Poďakovala som za info a zložila telefón.
Idem do izby a zapínam počítač. Otváram stránky operátora a hľadám.......internet,.........w'n'w,......7 dní,.......0,99 eur.....áno, už to mám! Nech čítam ako chcem informáciu o tom, že služba sa po siedmich dňoch automaticky aktivuje na ďalších sedem nikde nevidím. Vypínam počítač a beriem do ruky mobil. Po chvíli už píšem deaktivujúcu sms a rozmýšľam. ..... Na čom by zarábali, keď nie na ľuďoch?