reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Miriam Štarková

Miriam Štarková

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som beznádejná romantička so sklonmi k perfekcionalizmu ale hlavne dvojnásobná mamina, ktorá miluje svoje deti a život Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Ľudská lenivosť alebo ľahkovážnosť...

Miriam Štarková

Ľudská lenivosť alebo ľahkovážnosť...

Včera večer, keď sme sa vracali s deťmi z prechádzky, bola už tma. Relatívne pokojná atmosféra bola náhle preč, keď na druhú stranu neďalekej železničnej trate prišla húkajúca záchranka.

  • 11. dec 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 112x
  • 0
Hlavne veľa trpezlivosti alebo peňazí

Miriam Štarková

Hlavne veľa trpezlivosti alebo peňazí

Po roku, ktorý ubehol až neskutočne rýchlo, ma znova čakal kolotoč vyšetrení. Keďže musím chodiť ku viacerým odborným lekárom, zabezpečila som si, aby mi rodičia postrážili deti a išla som dúfajúc, že toho čo najviac vybavím. Aká som len bola naivná...

  • 7. okt 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 947x
  • 12
Bezohľadnosť naša každodenná.

Miriam Štarková

Bezohľadnosť naša každodenná.

V piatok poobede, keď som bola s deťmi na prechádzke, zastali sme pred jedným prechodom pre chodcov, aby sme mohli prejsť na druhú stranu. Autá sa len tak sypali a tak sme stáli a čakali. Okrem nás tam čakala aj staršia pani. Po niekoľkých minútach nám jedno auto zastavilo. Pohli sme sa, ale keďže autá v druhom jazdnom pruhu ešte nestáli, ja s deťmi som zastala uprostred cesty. Staršia pani však svižne vykročila ďalej. Chytila som ju za ruku a stiahla späť. Vyčítavo sa na mňa pozrela, keď však vzápätí prefrčalo okolo nás auto, razom sa jej vyčítavý pohľad stratil...

  • 28. sep 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
tá naša slovenčina

Miriam Štarková

tá naša slovenčina

V súčasnej dobe je už takmer samozrejmosťou, že okrem materinského jazyka ovládame aj aspoň jeden cudzí. Už deti v škôlke sa začínajú učiť cudzie jazyky. Pokračuje sa potom v škole, prípadne na rôznych kurzoch, seminároch a školeniach. Robíme si z nich štátnice a rôzne certifikáty. Mám však pocit, že cudzie jazyky častokrát ovládame lepšie ako slovenčinu.

  • 22. sep 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 427x
  • 49
internet v mobile

Miriam Štarková

internet v mobile

Pred niekoľkými dňami som od mobilného operátora, ktorého služby využívam dostala sms. Bola v nej ponuka na aktiváciu služby w'n'w 25 na sedem dní za 0,99 eur. Keďže internet používam aj niekoľkokrát denne, rozhodla som sa, že si službu aktivujem a vyskúšam.

  • 18. sep 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 188x
  • 7
reklama
keď je práca koníčkom...

Miriam Štarková

keď je práca koníčkom...

Po skončení školy som bola rok bez práce, ale potom raz, som zbadala ten inzerát. Kníhkupectvo Martinus hľadalo predavačku. Vtedy, pred dvanástimi rokmi ešte nebolo až tak celoslovensky známe. Povedala som si, veď nemám čo stratiť ak to skúsim a pôjdem sa informovať aké majú požiadavky a čo naopak ponúkajú. Bola som mladá, bez akýchkoľvek skúseností ale odhodlaná.

  • 15. sep 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
hlavne nenápadne...

Miriam Štarková

hlavne nenápadne...

Keď počúvam politikov ako stále dookola opakujú, že ceny potravín stúpať nebudú a ak áno len mierne, bolia ma z toho uši. Stačí sa len trošku poobzerať a realita je úplne iná. Najskôr to bol prechod na euro, nedávno zvýšenie DPH ale včera to už bol pre mňa mierny šok...

  • 10. sep 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
aj taký je život...

Miriam Štarková

aj taký je život...

Kamarátka Zuzka s manželom sa dlhšiu dobu snažili o bábätko, ale akosi sa im nedarilo. Po viacerých vyšetreniach a testoch im lekár nakoniec odporučil umelé oplodnenie. Keďže obaja po dieťatku veľmi túžili rozhodli sa, že to skúsia.

  • 9. sep 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu