reklama

Hlavne veľa trpezlivosti alebo peňazí

Po roku, ktorý ubehol až neskutočne rýchlo, ma znova čakal kolotoč vyšetrení. Keďže musím chodiť ku viacerým odborným lekárom, zabezpečila som si, aby mi rodičia postrážili deti a išla som dúfajúc, že toho čo najviac vybavím. Aká som len bola naivná...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

Za ten rok sa toho veru poriadne veľa zmenilo. Niežeby zrazu lekári vyšetrovali kvalitnejšie alebo rýchlejšie, len sa akosi na všetkých ambulanciách, ako huby po daždi, objavili oznamy o cenách za prednostné vyšetrenie.

Pokiaľ si chce pacient za jeden deň vybaviť viacero vyšetrení, musí počítať s tým, že má vlastne pomerne malú šancu, že ich skutočne aj vybaví. Ak by aj mal také šťastie, buď čakaním v čakárňach strávi celé predpoludnie alebo si musí pripraviť niekoľko desiatok eur.

Keď už som pri tých eurách, natíska sa mi otázka: Nieje aj poplatok za prednostné vyšetrenie určitá forma diskriminácie?
Ja som na rodičovskom príspevku s dvomi deťmi a v žiadnom prípade nemám niekoľko desiatok zbytočných eur, ktoré by mi zabezpečili rýchle vyšetrenie bez čakania. Myslím si, že bežný zamestnanec či dôchodca žijúci od výplaty k výplate taktiež nie.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Takže nám "obyčajným smrteľníkom" ostáva len sedieť a čakať, či nás náhodou po niekedy aj viac ako dvojhodinovom čakaní nakoniec nepredbehne ešte niekto, "čo si to môže dovoliť".........

Miriam Štarková

Miriam Štarková

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som beznádejná romantička so sklonmi k perfekcionalizmu ale hlavne dvojnásobná mamina, ktorá miluje svoje deti a život Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu